Τι ενδείξεις δεν πρέπει να αγνοήσω ως γονέας ή ως εκπαιδευτικός σε ένα παιδί;

sup

Το παιδί βρίσκεται σε συνεχή κινητική υπερδραστηριότητα (πηγαινοέρχεται συνεχώς, δεν μπορεί να καθίσει σε ένα μέρος).

  • Το παιδί στριφογυρίζει στο κάθισμά του, κουνιέται αδιάκοπα όσο κάθεται, παίζει με τα χέρια του ή με άλλα μικρά αντικείμενα γύρω του.
  • Το παιδί συγκεντρώνεται μόνο σε πράγματα που το ενδιαφέρουν.
  • Το παιδί μπορεί να ασχολείται με πολλά πράγματα συγχρόνως την ώρα του μαθήματος.
  • Το παιδί εστιάζει σε μια μόνο ασχολία κάθε φορά.
  • Το παιδί μιλά ακατάπαυστα και συχνά απαντά σε μια ερώτηση πριν καν ολοκληρωθεί.
  • Το παιδί προβαίνει σε ανεξέλεγκτες κινήσεις, π.χ. σπρώχνει ή χτυπά τρίτους, ή έχει ριψοκίνδυνη συμπεριφορά για το ίδιο ή ενδεχομένως για τρίτους.
  • Δείχνει ανυπόμονο και δεν μπορεί να περιμένει.
  • Αργεί να ολοκληρώσει μια δραστηριότητα-εργασία ή την ολοκληρώνει με πολύ γρήγορο ρυθμό.
  • Συχνά μοιάζει αφηρημένο ή φαίνεται μπερδεμένο ή δείχνει να ονειροπολεί.
  • Διασπάται η προσοχή του από οπτικο-ακουστικά ερεθίσματα.

 

Μαρία Θωμαδάκη, Εργοθεραπεύτρια ΒΑ, SI pediatrics

λογοθεραπεία – εργοθεραπεία
αισθητηριακή ολοκλήρωση – πρώιμη παρέμβαση
ψυχολογική υποστήριξη – συμβουλευτική γονέων
ειδική διαπαιδαγώγηση

25ης Μαρτίου 140, Πετρούπολη, 13231
Τηλ. 2105011558 / 6932270673
www.stoxeuw.com