3 ασκήσεις για να αποκτήσεις ατσάλινη μέση

Φωτογραφία © Jason Lerace / Men’s Health

Σίγουρα κάποια στιγμή θα σε έχει ενοχλήσει η μέση σου σηκώνοντας απότομα κάποιο βάρος ή μετά από πολλές ώρες καθιστικής εργασίας. Μια δυνατή και σταθερή λεκάνη είναι το κλειδί για να αποφύγεις την επίσκεψη στον ορθοπαιδικό.

γράφει ο Νικόλας Παναγιωτίδης

Η δύναμη στο σώμα ξεκινάει να χτίζεται από το κέντρο, τον πυρήνα. Οι σημαντικότεροι μύες που αποτελούν τον πυρήνα είναι οι μύες του περινέου, ο εγκάρσιος κοιλιακός και ο πολυσχιδής, παρασπονδυλικοί μύες εν τω βάθει οι οποίοι θωρακίζουν την οσφυική μοίρα της σπονδυλικής στήλης και σταθεροποιούν τη λεκάνη.

Αν θέλεις λοιπόν να αποκτήσεις μια ατσάλινη μέση αρκεί να αφιερώσεις κάθε μέρα μερικά λεπτά κάνοντας το παρακάτω πρόγραμμα 3 ισομετρικών ασκήσεων. Iσομετρική είναι η άσκηση κατά την οποία ασκούμε σταθερή δύναμη στον μυ χωρίς να έχουμε καθόλου κίνηση στην άρθρωση και η ιδανική αναπνοή είναι αυτή κατα την οποία εισπνέουμε και εκπνέουμε από τη μύτη με αντίσταση από το πίσω μέρος του λαιμού.

1η άσκηση

Μπροστινή γέφυρα με στήριξη στα αντιβράχια (3 σετ από 30”)

2η άσκηση

Πλαϊνή γέφυρα με στήριξη στο αντιβράχιο και αντίθετο χέρι τεντωμένο ψηλά (3 σετ από 30” την κάθε πλευρά)

3η άσκηση

Από θέση τραπεζάκι τεντώνουμε αντίθετο χέρι πόδι και μένουμε σταθεροί σε μια τέλεια ευθεία (3 σετ από 30” την κάθε πλευρά)

Δώσε στη σπονδυλική σου στήλη τη σταθερότητα και τη δύναμη που της αξίζει και αντί να δώσεις χρήματα σε φυσικοθεραπείες, κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου με παραπάνω μέρες διακοπών!


  • Spyros Berlin

    Με σωσατε κυριε Νικο! Ταλαιπωρουμουν εδω και μέρες από πόνους στη μέση.. Μετά από μια εβδομάδα ήδη νιώθω καλύτερα.
    Πάντα τέτοια!

    • Νικόλας Παναγιωτίδης

      Ευχαριστούμε κύριε Σπύρο ! Εύχομαι το ασκησιολόγιο αυτό να είναι η αρχή για μια ζωή με περισσότερη κίνηση και ευεξία !

Νικόλας Παναγιωτίδης

Νικόλας Παναγιωτίδης

Γεννήθηκε το 1978 στη Θεσσαλονίκη και ασχολείται με τον αθλητισμό από την ηλικία των 7 ετών. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) Κομοτηνής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με ειδικότητα στην αποκατάσταση ειδικών και χρονίων παθήσεων και στην κολύμβηση. Έχει παρακολουθήσει σειρά προγραμμάτων επιμόρφωσης στην ιδιωτική σχολή North Academy of Fitness με εξειδίκευση στο Pilates Matwork, Reformer Pilates και Power Yoga. Εργάστηκε για έξι συνεχόμενα χρόνια ως προπονητής κολύμβησης για παιδιά και νέους 4-17 ετών στο Δημοτικό Κολυμβητήριο του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη ενώ εδώ και πάνω από δέκα χρόνια έχει αφοσιωθεί στο personal training ως προσωπικός γυμναστής αθλητών, αθλούμενων και ατόμων με μυοσκελετικά προβλήματα. Είναι ιδιοκτήτης του ολοκληρωμένου στούντιο σωματικής εκγύμνασης και ευεξίας Feel Fit. Πριν από 2 χρόνια ξεκίνησε να ασχολείται αγωνιστικά με το βραζιλιάνικο ζίου ζίτσου, ωστόσο την περισσότερη ενέργεια του την καταναλώνει ο δίχρονος γιος του!