Και κάνει τις μαμάδες περήφανες…
Μια κλασική ιστορία για τα προβλήματα της καθημερινότητας με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι εκατοντάδες γονείς στην προσπάθειά τους να δώσουν προτεραιότητα στην οικογένεια τους, καθώς πασχίζουν ταυτόχρονα να εξισορροπήσουν τις απαιτήσεις μιας απαιτητικής εργασίας.
Η καινούρια διαφήμιση της Nissan για το Super Bowl μπορεί να έχει ως κεντρικό θέμα της τη σχέση πατέρα και γιου, υπονοεί όμως πώς είναι απαραίτητο και οι δύο γονείς να μοιράζονται εξίσου την αποφασιστικότητα, το κουράγιο, τη σκληρή δουλειά αλλά και τις θυσίες που απαιτούνται για να κρατήσουν την οικογένεια τους δυνατή και ενωμένη για όσο θα μεγαλώνουν τα παιδιά τους.
Δείτε το βίντεο
Λίγο πριν το τέλος του 2012 γεννήθηκε η κόρη του και μαζί με αυτήν και η ιδέα για το πρώτο ελληνικό site για μπαμπάδες. Δεν κατάγεται από τον πλανήτη Κρύπτον ούτε έχει κάποια υπερδύναμη. Αυτό που έχει είναι υπέρμετρη αγάπη για τις 2 γυναίκες της ζωής του και η υπόσχεση που έχει δώσει στον εαυτό του να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερος μπαμπάς για τα παιδιά του.